Dřepy

1. listopadu 2011 v 17:39 |  RADY
Dřepy dokáží mnoho. Je to základní cvik na stehna a zadek. Jsou velmi účinné a nenáročné.
Postup: -mírně rozkročený postoj, natáhneme před sebe ruce, přičemž dlaně směřují k zemi
-s pevnými zády se ohýbáním kolenou v kolenou pomalu spouštíme dolů
-poté opatrný a plynulý návrat do základního postoje
Tipy: -pokud vytočíme špičky směrem ven, dosáhneme zapojení těch nejhlubších svalů
-pro zpestření můžeme cvičit s lehkou velkou čínkou v extrémně širokém postoji
HURÁ DO BOJE SE DŘEPY!JE TO ÚČINNÉ A LEHKÉ!
Jen taková malá rada, nezemilujte se do nich :D a nedělejte jich přes 100 za den jako já, věřte mi. Po týdnu mi umírala kolena a byla jsem ráda, když jsem vyšla do schodů. Staší kolem 30 dřepů za den.
 


Komentáře

1 Perfection Perfection | Web | 1. listopadu 2011 v 18:55 | Reagovat

Já radši dělám demi pliés,je to lepší,než klasické dřepy :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

160 cm

54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - 48 - 47 - 46 - 45 - 44 - 43 → 40
Cokoliv si lidská mysl dokáže představit a čemu dokáže uvěřit, toho lze dosáhnout.